لنوو فروش جهانی یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند Moto Z موتورولا را جشن گرفت

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 151
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 4590
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

روز گذشته شرکت موتورولا خبری را در قالب تصویری تبلیغاتی منتشر کرد که حاکی از رسیدن به آمار فروش جهانی یک میلیون دستگاه گوشی سری هوشمند موتو زد بود.

 

مطمئناً نمی‌توان نقش ماژول‌های جانبی سری زد را در رسیدن به این آمار فروش نادیده گرفت. سری موتو زد موتورولا به همراه ماژول‌های جانبی موسوم به Moto Mods عرضه شده‌اند که با استفاده از پین‌های فلزی مغناطیسی واقع در پائین قاب پشتی قابل اضافه کردن به تمام گوشی‌های هوشمند سری موتو زد هستند.

این ماژول‌های جانبی شامل ماژول دوربین 299.99 دلاری Hasselblad True Zoom (بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری به همراه فلش زنون)، ماژول بلندگوی 79.99 دلاری JBL SoundBoost، ماژول پروژکتور 299.99 دلاری Moto Insta-Share projector و ماژول باتری 59.99 دلاری Incipio offGRID Power Pack (22 ساعت عمر شارژ باتری بیشتر) می‌شود.

 

موتورولا همچنین سری زد را به همراه قاب‌های پشتی ویژه موسوم  Moto Style Shell عرضه کرده که قاب‌های پشتی از جنس‌های مختلف مانند چوب یا چرم را به گوشی تلفن همراه شما اضافه می‌کند تا طرح دلخواه خود را خلق کنید.

گوشی‌های هوشمند موتو زد شامل موتو زد، موتو زد فورس و موتو زد پلی می‌شوند که در بازار ایران نیز به تازگی عرضه شده‌اند و با توجه به نزدیکی به تعطیلات آغاز سال نو میلادی می‌توان انتظار فروش بیشتری را در بازار جهانی در این سری گوشی‌های هوشمند داشت.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 12:48 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: Tagsmoto z, موتورولا, موتورولا Moto Z, هما تلکام, هماتلکام